sábado, 5 de septiembre de 2015

Accessibilitat web Catalunya Radio


L'accés a l'informació i el respecte son drets universals.

Soc una persona, amb deficiència visual, que l'agrada escoltar la emissora Catalunya  Radio m'entres treballa en l'ordinador.

Volia regular el volum de la emissió de la radio, en directe, Paro en vaig trobar que no ho podia fer, i vaig decidir Consultar perquè no es podia variar el volum.

Després d'una primera trucada al Servei de atenció a l'audiència el 29/7/15, un missatge a la web  dirigit al defensor de l'audiència el 31/7/15, i un altre trucada el 06/8/15, el passat 2 de Setembre vaig rebre una resposta gens satisfactòria, on hem donaven unes instruccions que no eren correctes, vaig tenir que trucar un altre cop al Servei d'atenció a l'audiència i llavors van passar la consulta a un informàtic, el qual hem va trucar i va reconèixer que el reproductor de les emissions en directe no es accessible.

No entenc perquè no ho fan constar en el apartat de accessibilitat que figura en la mateixa pàgina

Igualment, en el esmentat apartat d'accessibilitat, no especifiquen quina es la tecla accés.

Des de aquí reivindico el dret  que tenim les persones amb deficiència visual a l'accés a la informació en igualtat de oportunitats.

També vull reivindicar al dret a ser informats amb sinceritat de l'estat de la accessibilitat del espais web, per evitar una pèrdua de temps a tots plegats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario