miércoles, 2 de septiembre de 2015

Presentació

Em dic Jordi Montserrat, soc informàtic, ara ja jubilat, visc a Tarragona i tinc una deficiència visual.

M'agrada molt la lectura (escoltada) i viatjar, també soc un usuari intensiu d'ordinadors i smartphones. Passo la resta del meu temps intentant que les tecnologies arribin a la gent gran, fins i tot a les que tenen dificultats a la vista.

M'agradaria viure en un mon accessible per tothom.

Escric en totes les llengües en que soc capaç, i segurament les barrejaré indegudament... disculpeu.

Sobre tot això son benvinguts tot mena de comentaris i diàlegs. Podeu contactar amb mi a l'adreça: diset(@)movistar.es.

 - - - - - - - - 

Me llamo Jordi Montserrat, soy informático, ahora ya jubilado, vivo en Tarragona y tengo una deficiencia visual.

Me gusta mucho la lectura (escuchada) y viajar, también soy un usuario intensivo de ordenadores y smartphones. Paso el resto de mi tiempo intentando que las tecnologías lleguen a la tercera edad, incluso a los que tienen dificultades en la vista.

Me gustaría vivir en un mundo accesible para todos.

Escribo en todas las lenguas en que soy capaz, y seguramente, las mezclaré indebidamente... disculpad.

Sobre todo esto, son bienvenidos todo tipo de comentarios y diálogos. Podéis contactar conmigo en mi dirección: diset(@)movistar.es

No hay comentarios:

Publicar un comentario