sábado, 12 de septiembre de 2015

Accessibilitat Google Crome amb Catalunya Radio

La historia que explicaré a continuació es real i autentica, conseqüència de la meva experiència personal

 

Tot comença amb ho que explico en el anterior article del meu blog. Que os convido a visitar:

 

http://jordimontserratnavarro.blogspot.com.es/

 

Segons l'apartat de accessibilitat que figura en la web de la C M A, no figura el navegador Google Crome.

 

L'informàtic de TV3, que hem va trucar , em va dir que aquest navegador no era accessible.

 

Dons bé, he fet una proba amb el Google Crome, i si que es accessible.

 

He seguit els següents passos :

 

premen les tecles insert + barra espai adora.

A continuació, amb la tecla tabulador em situo sobre el reproductor.

polsant la tecla Alt + la tecla amunt o avall, si que puc varia el volum de la emissió en directe.

 

Es molt lamentable, la falta de serietat a l'hora de informar sobre l'accessibilitat de la pàgina.

 

Em vaig oferir  per fer un test de la accessibilitat i no em van fer cap cas.

 

Insisteixo, en oferir-me, per aportar, com usuari el meu punt de vista sobre l'accessibilitat.

 

Hem sento enganyat i discriminat.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario